Özel Arama

18 Ocak 2011 Salı

Yeşil Çay ve Buğday Ru shein

Mutfağımda dolabımın bir bölümünü sadece bitkilere ayırdım..Fakat bunların kullanış şekillerine birebir uymak zorundayız,yeşil çayı günde 2 fincan içiyorum eşim Pakistan dan getiriyor
yasemin çiçeği karışımlı:)

* Yeşil çayın deva olduğu düşünülen dertlerden bazıları: Kanser (Meme, pankreas, akciğer, mide, bağırsak, yumurtalık, kan, karaciğer ve deri kanserlerini önleyici etki sağlıyor. Vücuttaki kanserli hücreleri öldürüyor.) * romatizma * yüksek kolesterol * kalp ve damar rahatsızlıkları * enfeksiyon * bağışıklık sistemirahatsızlıkları * yaşlanma * Alzheimer, demans * kemik erimesi (osteoporoz) * diş çürümesi, ağız kokusu * şişmanlık * şeker (özellikle yeşil çay ve tarçın şekeri düşürüyor) * stres, depresyon, yorgunluk

İshal ve mide rahatsızlığına karşı etkili olduğu biliniyor.

Ağız gargarası olarak kullanılırsa çürüklere ve plağa karşı koruyabiliyor.

İnsanın enerji düzeyini arttırıp, depresyona ve sinir bozukluklarına karşı etkili olabiliyor.

Hayvanlar (genelde fareler) üzerinde yapılan araştırmalarda yeşil çay bileşenlerinin ciltteki yaraların iyileşmesini hızlandırdığı, ayrıca ciltteki yağ dokularını azaltabildiği ortaya çıkmış.

Yine hayvanlar üzerinde yapılan araştırmalarda ağızdan verilen yeşil çay bileşenlerinin vücuttaki kanserli hücreleri yok ederken, sağlıklı hücrelere bir zarar vermediği görülmüş.

Yeşil çayın metabolizmayı hızlandırdığı için iştahı azalttığını gösteren çalışmalar mevcut.

Ben ruşeymi yoğurtla karıştırıp öyle tüketiyorum,tadı çok güzel. kan şekerinizin düşmesini engelliyor çok açlık hissi olmuyor.
Ruşeym'in içerdiği doğal vitamin ve minerallerin yararları: • Vücudun bağışıklık sistemini destekleyerek kanserin önlenmesinde önemli rol oynar. • Aterosklorozun oluşumunu engelleyici etki gösterir ve koroner kalp hastalığı riskini azaltır. Pıhtı azaltıcı etkisiyle kanın akıcılığına, diyabetli hastalarda damar tıkanıklarının önlenmesine yardımcı olur. • Sinir sistemi hastalıklarında olumlu etkiler gösterir. Gözde katarakt oluşumunu geciktirir. • Cildi güzelleştirir, kırışıklıkları önler. • Üreme sisteminde etkilidir. Kısırlık tedavisinde etkin olarak kullanılır. • Kansızlığı önler, halsizliği giderir.

3 yorum:

SeneminYemekleri dedi ki...

bende yeşil çay tüketenlerdenim demir eksikliğinden dolayı çayı tüketemiyorum bende kahvaltıda yeşil çay içmeye başladım bergomat aromalası çok güzel oluyor

Unknown dedi ki...

Paylasimin icin cok tesekkürler arkadasim... Ben de günde iki fincan yesil cay icenlerdenim... AMa Ru shein hic denemedim... Sevgilerimle,

Pembe Tatlar dedi ki...

Yeşil çay tüketmeye çaışanlardanım ama denediklerimin hepsinin tadı kötü....

Elma reçelini sormuşun...

Evde sarı elma vardı bende onu kullandım elmanın türünün çnemi yok canım...

Sevgiler...