Özel Arama

9 Ocak 2011 Pazar

2011 Yılının İlk Menüsü

Tarif için tıklayınız;
http://ayseminmutfagi.blogspot.com/2009/07/icli-patates-koftesi.html
Merhaba diyerek sözlerime başlıyorum..
2011 yılının ilk misafirini ağırladım..Ve pastalarım yendikçe tariflerim soruldukca çok mutlu oldum..:)Menüde neler vardı şöyle bir sıralayım;
*Saçaklı puaça
*Patatesli buzluk böreği
*İncirlİ Cevizli tatlı
*portakallı yaşpasta
*Yalancı içli köfte
*Zeytinyağlı dolma
İncirli Cevizli tatlının tarifi için;
Buzluk Böreği tarifi için tıklayınız;
Yalnız Buzluk böreğini tatmak misafirlerime kısmet değilmiş ,çünkü yaklaşık 2 saatte pişiyor.. Yapmak isteyenler bunu göz önünde bulundursun..Tarifler sırayla gelecek ..
sevgiler..
Mutlu bir pazar geçirmeniz dileğiyle..

6 yorum:

Swotpisces dedi ki...

hepsi çok hoş görünüyor, elinize sağlık. :)

Pembe Tatlar dedi ki...

GHepside nefis gözüküyor ellerinize sağlık...

Işıl dedi ki...

ellerıne saglık cok ugrasmısısın

FERZAN dedi ki...

slm,menün harika ama ben en çok mor tabağına bayıldım,sevgiler...

ahsen58 dedi ki...

eline sağlık hepsi çok güzel

YeMeK vAkTi dedi ki...

hepsi birbirinden harika..şimdi linklere tıklayıp tariflere bakmalı:)ellerine sğalık