Özel Arama

20 Temmuz 2009 Pazartesi

KIYMALI YOĞURTLU MAKARNA

Tatil çocuklar misafir derken bir baktımki blogumu unutmuşum...Buaralar çok yazamıyorum vakit buldukça tariflerimi paylaşmaya devam edeceğim..
ayrıca geçmiş kandiliniz mübarek olsun.. Tatil diyorum ya çocukların isteğine göre hareket ediyorum onlar ne isterlerse onu yapıyorum.. Çünkü tatil zor bulduk bu yıl baya bir zor geçeçek galiba kızım öss; oğlum sbs derken şimdiden hepimizi tatlı bi telaş aldı...
MALZEMELER:
1 paket spagetli makarna
125gr kıyma
3 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yemek kaşığı salça
1 tane soğan
1 adet sivri
2 adet domates
1 kase yoğurt
karabiber
YAPILIŞI:Soğanı pembeleşene kadar yağda kavurun sonra kıymayı salçayı beraber kavurun.Doğranmış domates ve biberleri ekleyelim 3 -4 dakikada bunları kavurun..1 çay bardağı su ekleyip kısık ateşte suyunun çekene kadar pişirin..Sonra makarnayı haşlayın süzün
sonra servis tabağına alın üstüne yoğurt sosdan ekleyin karabiber ekleyip servis ein ...
AFİYET OLSUN:)

3 yorum:

ceyızsandıgı dedi ki...

makarna çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık


http://zubeydecakr.blogspot.com

Pembe Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis gözüküyor çok severim makarnayı bu şekilde...

Unknown dedi ki...

bir ben alışamadım şu kıymalı makarna tadına.ama efe için yapıyorum arada.ellerine saglık.