Özel Arama

24 Eylül 2010 Cuma

KAYSERİ YAĞLAMASI

Kayserili olupta bu lezzeti sevmeyen yoktur herhalde çocukluğumuzda her pazar günü mutlaka yerdik.Şimdi bende çocuklarıma severek yapıyor ve yediriyorum..
Arşivimden tariflerimle yeniden karşınızdayım sevgiler..
MALZEMELER:
6 su bardağı un
1 paket maya 2 çorba kaşığı zeytinyağ tuz İÇİ İÇİN:
350 gr kıyma
3-4 adet soğan 4-5 adet sivri biber 2-3 adet domates 1 kaşık salça
toz biber
tuz
YAPILIŞI:malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur yoğurup mayalanması beklenir bu arada içi hazırlanır .. ben kişi sayısına göre şebitlerimizi açıyorum ister teflonda , ister saçta pişiriyoruz
hazırladığımız içi tek tek şebitlerimize sürerek yağlıyoruz . Sonra üzerine sarımsaklı yoğurt ekip afiyetle yiyoruz.:) inananın bu lezzet tadılmaya değer!!

4 yorum:

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

ayşemcim hiç tatmadım ama tadını çok merak ediyorum
ellerine sağlık tatlım afiyet bal olsun

Unknown dedi ki...

uzun zamandır yapmıyordum bende yapayım bari.ellerine saglık.

anneanneninemekleri dedi ki...

Ben bunu dünürümde yedim ,sizinki de nefis görünüyor ellerinize sağlık.