Özel Arama

5 Temmuz 2009 Pazar

YAŞPASTAM

Güzel bir pazar sabahından hepinize merhaba;
patatesli köftenin yanına yaptığım beni hiç yanıltmayan yaşpastamla karşınızdayım ..Yuvarlak borcama döküp 2 ye kestimm:)
MALZEMELER:
4 yumurta
5 fincan şeker
7 fincan un
1fincanın yarısına kadar limon suyu ,yarısı su
Ayrıca 1 fincan su ilave et
1 paket kabartma tozu
YAPILIŞI.:
Yumurta ve şekeri kar gibi olana dek çırpıyoruz.sonra içine diğer malzemeleri katıp enson elenmiş unumuzu ekleyip yağlanmış borcamımıza döküyoruz.175 derecede pişirdikten sonra soğuynca ortadan ikiye kesip haırladığımız kremamızla istediğimiz gibi süslüyoruz.dolabta biraz dinlendirip servise hazır hale getiriyoruz.
K remayıda istediğiniz şekilde hazırlayın....
************AFİYET OLSUN****************

5 yorum:

Şengülce dedi ki...

canım pazar sabahı ilk açtım
gözüm senin pastana takıldı nede güzel görünüyor ellerine sağlık kızım iyi pazarlar..

Pembe Tatlar dedi ki...

Offf sunum harika gözüküyor ellerine sağlık canım:)
Mutlu pazarlar...

Unknown dedi ki...

ellerine saglık.ogluma yapsam kesin bayılır.

Sevil Altunel dedi ki...

AYŞEM blogcuya ışınladım yazıları..bak böyle giderse komisyon isterim ona göre:)) neyse ellerine sağlık canım..yalnız tarif te limon suyu yarım fincanmı anlayamadım.birde çırpılışı felan nasıl olacak ayrıntılı yaz.pazar günü eklemişsin.sanırım belli oluyor:)hadi kalk ta düzelt yengen gelmeden:)))) öptüm..

aleyna dedi ki...

müthiş bir görünüm.elne sağlık arkadaşım.canım çekti gece gece