Özel Arama

14 Aralık 2009 Pazartesi

Karnıyarık ve Bulgur Pilavı

Bizim evde patlıcan yapıldığında çocuklar yemediği için yanına onlar için pilav yapıyorum Bulgur pilavı,yoğurt, Ve karnıyarığın birbirine yakıştığını düşünüyorum..
MALZEMELER:
6 adet Patlıcan Kızartmak için Sıvı yağ 2 Soğan 300 gr Kıyma 2 Domates 2 Yeşil Biber
YAPILIŞI:
Dondurucuya hazırladığımız patlıcanları kullanmanın vakti geldi hanımlar ne dersiniz?
Biber ,soğan domates ilk başta pişiriyoruz sonra kıymamızı ekliyoruz;Patlıcanların içine içimiz koyup Fırına veriyoruz....
Afiyet olsun...
Sevgiyle kalın....

6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Bende patlıcanla yoğurdu çok yakıştırıyorum ellerine sağlık canım...

Hülya dedi ki...

Cok guzel gozukuyo ellerine saglik arkadasim ben yemek hic secmem ama sebze yemeklerine bayilirim : )

kalpkurabiye dedi ki...

müthiş uyum ikiz tat ellerinize sağlık yaşasın türk mutfağı..

nurşen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,menü çok güzel.Afiyet şeker olsun canım.
Sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Bu lezzetlere bayılırım.
Sevgiler canım.

Işıl dedi ki...

günaydın dün yorumlara cevap yazamadım bi sorun vardı sanırım teşekkürler