Özel Arama

1 Ekim 2010 Cuma

ŞİRİN MAVİ PUDİNG

Çocuklar evde anne pasta anne kek dediği için bende çocuklara iki renkli puding yaptım üstündeki maviliklerden dolayı çocuklar buna şirin mavi puding diyor:) Benim deyimimle iki renkli puding buyrun işte bu tarifle karşınızdayım ...hepinize sevgiler::::)
MALZEMELER:
1paket kakaolu puding
1paket vanilyalı puding
2 yemek kaşığı krem şanti
süsleme için mavi gıda boyası
evde kalan kek parçaları olabilr:)
Kupların içine küp şeklinde doğranmış kekleri koydum sonra üzerine önce vanilyalı sonra ,kakaolu pudingi koyup soğuduktan sonra buzdolabına koyup üzerini krem şantiyle süsledim.

5 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Çok güzel, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim, afiyetler olsun....

ZUHAL dedi ki...

Değişik bir güzellik olmuş canım.Ellerine sağlık.

ZUHAL dedi ki...

Değişik bir güzellik olmuş canım.Ellerine sağlık.

Sevil Altunel dedi ki...

canım ayşem puding harika olmuş ellerine sağlık..nerelerdesin seni merak ediyorum ama bir fırsat bulup arayamadım.görüşmek dileğiyle..sevgiler..