Özel Arama

25 Eylül 2009 Cuma

ARANIYOR KAYSERİDE KAYBOLON 3 ÇOCUK

Kayseri'de kaybolan 3 çocuk aranıyor

KAYSERİ (İHA) - Kayseri'nin Talas ilçesinde bayramın 2. günü şeker toplamaya çıkan ve kendilerinden bir daha haber alınamayan 2'si kardeş 3 çocuğu arama çalışmaları devam ederken, aileler de kendi imkanlarıyla çocuklarını bulmaya çalışıyor. Talas ilçesi Yenidoğan mahallesinde Tekin ailesinin 8 yaşındaki oğlu Ahmet Tuna Tekin ve 6 yaşındaki kızları Dilruba Tekin ile komşularının çocuğu 10 yaşındaki Türkan Ay, Ramazan Bayramı'nın 2. günü şeker toplamak için evden ayrıldı. Akşam saatlerine kadar evlerine dönmeyen çocukları için endişe eden aileler, yaptıkları arama çalışmalarından sonuç alamayınca durumu polise bildirdi. Polis ekipleri, kaybolan çocukları bulmak için aramaya çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Türkan Ay'ın annesi Özlem Ay, endişeli bekleyişlerinin devam ettiğini belirterek, "Polisin aramasının yanında biz de sabahlara kadar aradık. Şu ana kadar hiçbir haber yok. Şurada gördüm, burada gördüm diyen de yok. Endişeyle bekliyoruz. Alıp götürenler, evinde saklayanlar varsa Allah merhamet versin. Eğer bizim bu halimize rağmen hala susuyorlarsa, diyeceğim bir şey yok" dedi. Ahmet ve Dilruba isimli kardeşlerin annesi Leyla Tekin ise haber gelmesini bekliyor. Çocuklarının bayramın 2. gününden beri kaybolduğunu hatırlatan anne Leyla Tekin, "Gelen ihbarlar asılsız çıkıyor. Endişeli bir şekilde bekliyoruz. Yarın okula başlayacaklardı, önlüklerini hazırladım. Başımıza böyle bir şey geleceğini bilsem, çocuklarımı şeker toplamaya bırakır mıydım? Çocuklarımı en son bayramın 2. günü akşam saat 17.00'de gördüm. Gören veya

bulanların bize haber vermelerini istiyoruz. Ağlamaktan gözyaşım kurudu, artık ağlayamıyorum. Akrabalarımızla aramadığımız yer kalmadı" ifadelerini kullandı. Çocukların kaybolduğu günden bu yana Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri de gelen bütün ihbarları titizlikle değerlendiriyor. Sabah saatlerinde gelen bir ihbarı değerlendiren ekipler, bölgede binaları aramalarına rağmen henüz çocukların izine rastlayamadı.

-ne kadar çok paylaşırsak o kadar çok insana ulaşabileceğimizi düşünüyorum---
sevgiler ayşemmmutfakta

Hiç yorum yok: