Özel Arama

26 Eylül 2009 Cumartesi

MUHALLEBİLİ KEMALPAŞA TATLISI

Bu tarifi nurdanın mutfağı - Blogcu sevgili Nurdan'a ait ..
Kemalpaşa ve keşkülünü denedim ..İkisinide çok beğendik =)Buradan arkadaşıma teşekkür ediyorum Ben kremasını kendim yapacak zamanım olmadığından hazır kullandım normalde ev yapımının yerini tabiki birşey tutmaz. .Tarif çok pratik 1paket kemal paşayı alıp üzerindeki tarife göre pişiriyoruz ,ben kremasını Dr . Qutker tavuk göğsünün yarım paketini kullandım.. Bir paketini 2 ye bölüp yarısını sade diğerini muhallebili yaptım :) Ve anında bitti:).

3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

canım ellerine sağlık bende not almıştım hala denemek kısmet olmadı...

ceyızsandıgı dedi ki...

ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor

Adsız dedi ki...

canım benim,blogspota taşındığını biliyordum ancak unutmuşum,blogcudaki adresine giriyorum,bakıyorum eski tarifler,sonunda mesaj bıraktım,neyse görüp bana ulaştın artık unutmam,bağlantılara ekliyorum seni,yalnız blogcudaki sayfana yeni blog adresinin linkini veren bir yazı yaz bence.
canım ellerine sağlık tatlın çok güzel olmuş,nice güzel paylaşımlara sevgiler

nurdanın mutfağı