Özel Arama

26 Eylül 2009 Cumartesi

ÇÖKKÜN SURAT PUAÇA

Okullların açılmasıyla yaşamımızı çoıcuklarımıza uyarlar olduk.. Bende önceden yapmış olduğum çökkün suratlarımı birkez daha yenilemeyi uygun gördüm.. =)şimdi okullu olduk=) İŞTE ÇÖKKÜN SURATLAR:)SiritiyorSiritiyor
Hem şekliyle hemde tadıyla güzel bir puaça. Çocuklarınız ve misafirleriniz buna bayılacak...
MALZEMELER
2.5 su bardağı süt
1 su bardsağı sıvıyağ
3 yumurta( ikisinin sarısı yüzüne)
yarım çaybardağı şeker
2 tatlı kaşığı tuz 1 paket maya
un
İÇİ İÇİN:
peynir maydonoz patates
YAPILIŞI:Sütümüzü ılıtalım , sonra diğer malzemeleri katıp yumuşak bir hamur yoğuralım 2 ceviz büyüklüğünde bezeler alalım sonra tezgahta bezelerimizi yuvarlak biçimde inceltip iki yan abıçakla kesik atıyoruz. Oratasına hazırladığımız içi koyup kestiğimiz yerleri birbirinin içinden geçiriyoruz. Puaçamızı tepsiye alıyor 50 dercede mayalandırdıktan sonra üzerine yumurta sarısı susam sürüp 200 dercede fırına veriyoruz!!
ve tadına doyamıyoruz!!
afiyet olsun...

8 yorum:

hanife dedi ki...

eline sağlık ismine bayıldım poğaçanın

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

MERHABA HAYIRLI GECELER POAÇA HARIKA SEVGILER

nurşen dedi ki...

Canım ellerine sağlık,afiyet şeker olsun.Mutlu bir hafta dilerim.
Sevgiler

e.esma.albayrak dedi ki...

merhabalar
kıznızın özel eğitim öğretmenliğni okuyor olması çok güzel stajlar hep böyledir hiçbirşey istediği gibi olmaz, hiçbir fonksiyonunuz olmayabilir ama birebir öğretmenlik yaparken daha farklı olduğunu görecektir...

fatma dedi ki...

POGAÇALAR SÜPER ELLERİNİZE SAGLIK EN KISA ZAMANDA DENİYECEM AYNI TARİF PATATESLİ YAPILIRMI

fatma dedi ki...

pogaçayı yaptım süper oldu izninle blogumda yayınlayacam

aysemmutfakta dedi ki...

fatmacım:
Deneyip beğenmene çok sevindim tabiki blogundada yayınlayabilirsin :)
:)sevgiler:)

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam canım elıne sağlık nefıs poaçadan aldım gıdıyorum