Özel Arama

10 Ekim 2010 Pazar

Şeftali Reçeli

Marketten aldığım yemelik şeftaliler çok sert olunca değerlendireyim dedim.Anne usulu harika bir reçel ortaya çıktı.şeftalileri kabuklarını soyup küp küp doğradım büyük derin bir kasenin yarısını doldurdu ,aynı miktarda şekeri üzerine döküp bir gece beklettim.sabaha sulanmıştı tahta kaşıkla şöyle bir karıştırıp ocakta orta derecede 25 dk piştiler inmeye yakın limonu ekledim işte bu kadar basit tam istediğim gibi kıvamlı güzel bir reçelim oldu..:)

2 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar, hayırlı haftalar, ellerinize sağlık çok leziz görünüyor.
Umutluhayatlar berna hanımın "fırında çupra" tarifini bugün bloglardan seçmelerde yayınladım.
http://gencalsabahattin.blogspot.com/
Her pazartesi yapılan yayınlarda sizinde yayınlanmasını istediğiniz yemek tariflerinizi beklerim.

Saygılarımla.

sarımutfak-hande dedi ki...

bendede çilek reçeli var:))) reçelsiz yapamam
ellerine sağlık canım şeftali reçelinide çok severim